dinsdag 4 september 2007

That's Right People, This Is Where I Live!

Ik wist het niet, maar ik blijk vanuit de VS te twitteren. Meer bepaald vanuit New Jersey. Als je verder inzoomt zie je, dat ik mijn warme melk zet in my old rundown shack in 'Little Creek Wildlife Area'. Een schitterend gebied, if I say so myself. Al ben ik er nooit geweest. Een heerlijk gebied in ieder geval om rustig te twitteren. Only them hotdamn alligators they keep a-nagging me. Even intrigerend overigens vind ik de mededeling: 'DaTwitterPiet in de sashmi is op." Bedoeld is: shashimi; waarschijnlijk een typefout van mij. (Ik twitterde een keer over een sushi shashimi). Maar denken ze nou echt dat ik mijn berichten verspreid vanuit cafe "In de shashmi is op" vanuit "Little Creek Wildlife Area'? You heard that right boy, the shashmi is up.

Geen opmerkingen: