woensdag 12 september 2007

Reichsmann In De File

Tiel, 14.50 uur, 12 september. Dit is dus niet goed voor je zenuwen. Drie kwartier voor je optreden in een lange file met Poolse vrachtwagens terecht komen. Ik zat zoals gewoonlijk lekker achterin de snelle zwarte BMW 530 d. Als een minister die zijn stukken nog even doorneemt. Ik heb ook altijd de neiging het raampje omlaag te laten komen, mijn manchetje naar buiten te steken en nuffig te roepen: "IK ben de nieuwe premier van Nederland, let maar op!" Maar dat geldt allemaal alleen maar als we rijden. En we staan al een hele tijd stil en de chauffeurs in hun hoge cabines kijken neer op mij en denken: wat is dat voor rare flapdrol? Nou, het is Dr. Ir. Peter Reichsmann, Leiter der Abteilung Forschung und Entwicklung Kwalitaetssicherung Kundenbetreung der DZ-Bank. En hij gaat te laat komen op de Paardenmelkerij annex Zorgboerderij te Oijen.

1 opmerking:

Anoniem zei

Gewoon een kwestie van méér asfalt! By the way, gaat er nog iemand naar de IAA in Frankfurt?