zaterdag 7 maart 2009

Ik Mag Weer Bloggen Van De Dokter!

Ja, we zijn er weer! We gaan weer bloggen. Ik heb er zin an! Helemaal herboren & fit teruggekeerd van vakantie uit Oostenrijk (hierboven het uitzicht dat ik daar vanuit Hotel Hochland had) en Noorwegen.

Spoelen we even de band terug. Tot eind januari was ik serieus aan het kwakkelen met de gezondheid. Griep, bronchitis, dat soort dingen. En dat duurde en duurde maar. O, leven is zo'n tijdsintensieve bezigheid, mensen.

En daarvoor weer was ik bezig met beleggen, daar zal ik ook nog over vertellen. En weer daarvoor, in september en oktober, had ik het weer heel druk met mijn werk. (Ach, goede tijd: nu heb ik vanwege de crisis de komende zes maanden maar 1 optreden). En dan zij we terug bij de fiscale herfst, waar ik in mijn laatste postje gewag van maakte. Fiscale herfst die inmiddels in een fiscale winter is overgegaan terwijl het voorjaar nog vast bevroren in een IceSave ligt.

We zullen zien of ik er weer enige consistentie aan kan geven. Er zijn natuurlijk redenen waarom je niet blogt. Er moet zoveel. Het is druk. Je wordt ziek. En Ik ben in het begin altijd heel enthousiast over nieuwe activiteiten maar spoedig zakt alles in elkaar. Ik ben een hommel die van bloem naar bloem dart. Laten we maar eens zien of het nog een leuke lente voor kloothommeltje wordt.

Geen opmerkingen: